Previous Next

Reklamace a vrácení zboží

1. REKLAMACE

  1. Vyplněný reklamační formulář odešlete společně na naši adresu společně se zbožím, případně na náš email.
  2. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zakoupeného zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. 
  3. Pokud je při doručení zásilka viditelně značně poškozena, doporučujeme zásilku od dopravce nepřebrat. O této skutečnosti je nutné bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího. 
  4. Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.
  5.   Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem www.blingstar.cz reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně, e-mailem, vyplněným reklamačním formulářem, nebo telefonicky.
  6. Oznámení o zjištěných závadách doporučujeme uplatňovat emailem na naší emailové adreseinfo@woodrow.czV oznámení o závadách prosím uveďte: jméno a příjmení kupujícího, adresu, telefon, rovněž e-mail (pokud existuje), číslo objednávky, podrobný popis závady i popis toho, jak k závadě došlo (jak vznikla).
  7. V případě, že zboží je třeba poslat zpět prodávajícímu, je zákazník (kupující) povinen zboží zabalit do obalu, který vyhovuje nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.
  8. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena výměnou zboží, eventuelně opravou či vrácením zaplacené kupní ceny, včetně nákladů/poštovného nutných na doručení zboží k prodejci. V případě reklamace zboží neposílejte na dobírku, ale pošlete ho jako pojištěný balíček, nebo pojištěnou doporučenou zásilku. Zboží poslané na dobírku nebude prodávajícím přijato. Pokud bude reklamace shledána jako neodůvodněná, bude zákazníkovi zboží odesláno zpět.
  9. Prodávané šperky jsou bižuterie (není-li uvedeno jinak) a nejsou určeny ke každodennímu nošení ani ke koupání a neměly by přijít do styku s vodou. Jsou vyrobeny převážně ze slitiny mědí, zinku apod. Bižuterie v důsledku působení chemických látek (lidský pot, vliv prostředí apod.) a slunečního světla může postupně měnit svoji barvu. Tomu nelze zabránit žádnou výrobní technologií a prodejce woodrow.cz nebude takové reklamace považovat za oprávněné.
  10. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jejím obvyklým užíváním. Prodávající dále nepřebírá odpovědnost za škody, které vyplývají z nesprávného užívání zakoupeného zboží či chybnou manipulací. 

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).


Reklamace a zboží, které chcete vrátit nebo vyměnit prosím odesílejte na adresu:

  • Anna Ježková
  • Woodrow.cz
  • Jugoslávská 24
  • 323 00 Plzeň
  • tel: 770645333,
  • email: info@woodrow.cz


2. VÝMĚNA ZBOŽÍ - ZDARMA

Pokud Vám nesedí velikost, barva, nebo byste chtěli z jiného důvodu vyměnit zboží za jiné, můžete nám ho poslat zpět a my Vám ho zdarma vyměníme - poštovné od nás k Vám uhradíme my (Platí pro první výměnu zboží, v případě další výměny za jiné zboží již dopravu z eshopu hradí zákazník). 

Podmínky pro výměnu:  Zboží, které chcete vyměnit musí být nepoškozené a v původním stavu, včetně visaček apod. Výměna zboží je možná nejpozději do 14 dnů od doručení objednávky na Vaši adresu. V této lhůtě je vždy nutné, abyste nás před odesláním kontaktovali a informovali (emailem nebo telefonicky), že hodláte zboží vyměnit a za jaké.  


3. Vrácení zboží - odstoupení od kupní smlouvy:

Pokud nejste se zbožím z jakéhokoliv důvodu spokojeni, můžete ve 14 denní lhůtě od jeho převzetí odstoupit od smlouvy a po té, max. 14 dní od odstoupení od smlouvy nám ho poslat zpět. Zde si prosím stáhněte formulář, vyplňte ho a odešlete na naši adresu uvedenou níže nebo na naši mailovou adresu, kterou naleznete v kontaktech.

V případě odstoupení od kupní smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, nebo způsobem, na jakém se prodávající s kupujícím domluví.

V případě odstoupení od kupní smlouvy nese náklady spojené s vrácením zboží kupující.

Vracené zboží prosím neposílejte na dobírku - vracené zboží tímto způsobem nebude přijato.


  • VRACENÉ ZBOŽÍ VHODNĚ A DOSTATEČNĚ DOBŘE ZABALTE - PŘEDEVŠÍM BRÝLE A JINÉ ZBOŽÍ, KTERÉ JE NÁCHYLNĚJŠÍ K ÚJMĚ BĚHEM PŘEPRAVY. DĚKUJEME.

Více informací najdete v našich obchodních podmínkách.


Adresa pro vrácení zboží / Reklamace:

Anna Ježková

Woodrow.cz

Jugoslávská 24

Plzeň, 32600


V Plzni dne 5.11. 2020